Pětičlenný tým studentek a studentů z Masarykovy univerzity a Vysokého učení technického se opět zapojil do metropolitního tématu studentské soutěže MUNISS+. Tentokrát měli studenti za úkol vytvořit marketingovou a komunikační kampaň Brněnské metropolitní oblasti (BMO).
V pořadí druhé metropolitní téma Mezinárodní a meziuniverzitní studentské soutěže MUNISS bylo svým zaměřením poměrně specifické. Studenti se měli vžít do role marketérů ve veřejné správě a vymyslet propagaci metropolitní spolupráce v Brně a jeho okolí. Závěry i tohoto metropolitního MUNISSu jsou velmi zajímavé. Některé z těchto studentských nápadů mají potenciál k realizaci.
V průběhu půl roku trvání projektu měli studenti za úkol zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci v Brněnské metropolitní oblasti, vymyslet a nastartovat novou kampaň a přijít s novými návrhy, jak více zapojit občany metropolitní oblasti do jejího fungování. Studenti se během projektu měli možnost seznámit s marketingovou komunikací v rámci Brněnské metropolitní oblasti a zároveň proběhl i workshop s marketingovými experty, kteří studentům představili základy své práce a příklady dobré praxe.
A s jakými návrhy studenti přišli?
Studenti zároveň sepsali připomínky k dosavadním marketingovým aktivitám s konkrétními tipy na jejich zlepšení. Tým Oddělení řízení ITI a metropolitní spolupráce se bude nyní výsledky zabývat s cílem zapracovat některé výstupy do svého fungování a agendy.
Studentskému týmu ve složení Patrik Gál, Filip Kříž, Michaela Strašilová, Simona Jančaříková a Petra Cendelínová za jejich práci děkujeme :-).
Dokumenty, které studenti vytvořili naleznete zde:
Zaregistrujte svou e-mailovou adresu k pravidelnému odběru aktuálních informací z Brněnské metropolitní oblasti.